Infolinia InterRisk
22 575 25 25

Chcesz uzyskać informacje o ubezpieczeniu, zgłosić szkodę, lub uzyskać pomoc drogową z tytułu Assistance? Na wszystkie te pytania odpowie Ci infolinia InterRisk.



Telefony InterRisk

Logo InterRisk Najważniejszą infolinią InterRisk jest telefon:

22 212 20 12

Konsultanci odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące oferty ubezpieczyciela. Pod tym numerem można także zgłaszać szkody objęte ubezpieczeniem AC i OC InterRisk. Infolinia działa od poniedziałku do piątku między 8 a 16.

Szkody można zgłaszać także pod numerem telefonu: 22 212 20 12

Ubezpieczyciel zachęca także do kontaktu z jednym z oddziałów lub filii. W sumie InterRisk może pochwalić się kilkudziesięcioma biurami regionalnymi w całej Polsce, gdzie można szybko zgłosić szkody majątkowe i przystąpić do ich likwidacji.

Klienci, którzy mają wykupioną w swym ubezpieczeniu opcję Assistance, mają do dyspozycji całodobową infolinię. Numer do niej znajduje się w dokumencie ubezpieczenia.

Godziny pracy infolinii

Dzięki głównej infolinii InterRisk można uzyskać niezbędne informacje od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 16.

Klienci ubezpieczyciela, cieszący się kompleksową ochroną polisy Assistance, mogą liczyć na wsparcie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Zgłoszenie szkody

Klient InterRisk może zgłosić szkodę komunikacyjną i majątkową na kilka sposobów:

  • poprzez kontakt z główną infolinią,
  • zgłoszenie w którymś z oddziałów regionalnych
  • wypełnienie internetowego formularza.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej zgloszenieszkody.com.pl.

Oceń artykuł:


  • © Infolinie & Telefony do Ubezpieczycieli. All rights reserved.
  • Design: HTML5 UP
  • Jekyll integration: Andrew Banchich