Infolinia InterRisk
22 575 25 25
Chcesz uzyskać informacje o ubezpieczeniu, zgłosić szkodę, lub uzyskać pomoc drogową z tytułu Assistance? Na wszystkie te pytania odpowie Ci infolinia InterRisk.
Telefony InterRisk
Najważniejszą infolinią InterRisk jest telefon:
22 212 20 12
Konsultanci odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące oferty ubezpieczyciela. Pod tym numerem można także zgłaszać szkody objęte ubezpieczeniem AC i OC InterRisk. Infolinia działa od poniedziałku do piątku między 8 a 16.
Szkody można zgłaszać także pod numerem telefonu: 22 212 20 12
Ubezpieczyciel zachęca także do kontaktu z jednym z oddziałów lub filii. W sumie InterRisk może pochwalić się kilkudziesięcioma biurami regionalnymi w całej Polsce, gdzie można szybko zgłosić szkody majątkowe i przystąpić do ich likwidacji.
Klienci, którzy mają wykupioną w swym ubezpieczeniu opcję Assistance, mają do dyspozycji całodobową infolinię. Numer do niej znajduje się w dokumencie ubezpieczenia.
Godziny pracy infolinii
Dzięki głównej infolinii InterRisk można uzyskać niezbędne informacje od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 16.
Klienci ubezpieczyciela, cieszący się kompleksową ochroną polisy Assistance, mogą liczyć na wsparcie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Zgłoszenie szkody
Klient InterRisk może zgłosić szkodę komunikacyjną i majątkową na kilka sposobów:
- poprzez kontakt z główną infolinią,
- zgłoszenie w którymś z oddziałów regionalnych
- wypełnienie internetowego formularza.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej zgloszenieszkody.com.pl.
Oceń artykuł: